Eenvoudig bestellen

We hebben het bestelproces zo eenvoudig mogelijk gehouden. Mocht u desondanks toch problemen ervaren tijdens het bestellen, dan kunt u altijd even contact met ons opnemen.

Artikelen toevoegen aan het winkelmandje

Door op de knop Toevoegen aan winkelwagen te klikken voegt u het product toe aan het winkelmandje. In het winkelmandje kunt u uw bestelling altijd nog wijzigen. Klaar met winkelen? Klik dan op de knop Doorgaan naar afrekenen.

Vul uw gegevens in of login

Heeft u al eerder een bestelling geplaatst bij Alberts Oldtimerservive en een account aangemaakt? Dan kunt u direct inloggen met uw mailadres en wachtwoord. Bestelt u voor de eerste keer? Dan kunt u een account aanmaken om in het vervolg sneller te bestellen.

Bestelling controleren

Controleer uw bestelling goed. Klopt er iets niet? Via het winkelmandje kut u uw bestelling eenvoudig wijzigen. Is uw bestelling helemaal naar wens? Dan hoeft u alleen nog maar de gewenste bezorg- en betaalwijze aan te geven en te klikken op de knop Bestelling plaatsen en betalen.

Veilig afrekenen

Afhankelijk van de gekozen betaalwijze kunt u uw bestelling direct online betalen. In onze webshop kun je eenvoudig en veilig betalen via bijvoorbeeld iDEAL, creditcard, achteraf via Klarna en een bankoverschrijving. Onze buitenlandse klanten kunnen betalen via creditcard, Bancontact/Mister Cash en Belfius Direct Net. Alle betalingen worden verwerkt door onze betaalpartner Mollie.

Bevestiging

Na het plaatsen van uw bestelling houden wij u per e-mail op de hoogte over de status en voortgang. Dat begint met de bevestiging dat wij uw bestelling hebben ontvangen. U ontvangt ook een e-mail zodra uw bestelling is ingepakt, ons magazijn heeft verlaten en u de zending online kunt volgen.

Vragen of opmerkingen?

Vul het contactformulier in of stuur een e-mail naar [email protected] en u ontvangt zo snel mogelijk antwoord. Liever telefonisch contact? Bel of App ons dan tijdens openingstijden op telefoonnummer +31 (0) 513 – 745 258.